miercuri, 20 august 2008

L-am scos.

Să începem cu începutul, că aşa-i frumos.
Berbecii ăştia s-au apucat să pună garduri la fiecare metru pătrat de spaţiu verde pe care îl întalnesc. Ordin fiind de la Piedone, barosanul tartor al Sectorului 4.

Oltcitania se odihnea acolo de ceva vreme. Praful deja era de un deget, molozul începuse să se adune pe sub ea, dar ei nu-i păsa. Stătea linistită, impasibilă la valul de schimbări borduristice care trecuse deja peste ea. De două ori(SIC!). Însă acum era mai grav, periculos chiar. Grasanul edil, în cârdăşie cu gloata lui de muncitori necalificaţi punea la cale Împrejmuirea.

Cocoşat de bateria semiîncarcată, cu ochii cârpiţi şi dresul agăţat cobor lângă ea. O scurta privire de connaisseur, şi concluzia: ăla pe spate e cam dezumflat dar merge, trebuie să o spăl că nu văd nimic prin parbirz. Ups! Cine moaşe-sa i-a dat cu silicon pe juma de cauciuc? Pun mâna, e ulei de motor. Ăştia fac experimente pe Furia Grena. Înăuntru, mirosul familiar de fum de ţigară. All good so far.

Pun bateria şi incep ritualul. Trei cruci, şase mătănii, fingers crossed. Lecţia învăţată: scot canistra, gâl-gâl-gâl oleacă de benzinică direct în carburator. Şi dau la cheie. Şi dau. Şi mai dau. Încă o dată. Clar, mai trebuie benzină. Gâl-gâl-gâl. Hai cu tata, ştiu că poţi....

Nimic. O... Joci dur, bag samă... Beeene. Am eu leac: o şurubelniţă. Cu care desfac un furtunaş, numai de mine ştiut. Din care trag benzina cu gura. Cu nesaţ, că eu nu fac compromisuri. Tragi? Normal că trag. Şi nu mă las până nu iese. Da dragii mei, dacă vă temeaţi ca am mancat usturoi dimineaţă, iată ca adevărul e mult mai crud. Benzină, şi încă cu plumb!

Mă urc din nou în spatele covrigului şi dau iar o cheie. Bă nene, cred ca i-a placut ce i-am facut acolo, că in cele din urmă... VRRRUUUUMMM... Socu tras la maxim, relanti pe la vreo 2000 de ture, că altfel îşi dădea duhul. Dar mergea!

Am spălat-o niţel şi am scos-o în stradă, unde lipsa servo-orice-ului mi-a făcut să-mi tremure genunchii in cei 200m cât am făcut.

A, v-am spus că n-am asigurare, nici ITP valabil? Păzea...

Niciun comentariu: