miercuri, 20 august 2008

Marele Alb

Unul e mai înalt, altul mai lat, unul are mânerele faine, altul zici că nici n-are... Cît consumă ăla? Dar ăsta? Nu, ăsta sigur nu încape, si nu vreau combină! Ba vreau...Dar e mai scumpă, oare face banii? A.... Păi de-aia e scumpă, că e de firmă... Chiar o fi mai bun ca ăsta? Ăsta e mai mare, dar în fond, ce-am nevoie de ditamai măgăoaia? Dar poate dupa-aia ne trezim că nu ne ajunge, ce ne facem? Deci luăm mic sau mare? Nu ştiu, hai să ne mai uităm şi dincolo.

Uff.. Inalt şi subţire sau scund şi îndesat? Sau... Înalt şi îndesat sau scund şi subtire? Hai nici chiar aşa.

Şi ce altceva ştie sa facă? Ce spanac să ştie? Da, uite, zice aici ca rezolva ecuaţii diferentiale în timp ce dă ţâţă plodului. Împuiimei...

In concluzie, m-am enervat şi am luat la întâmplare.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Mananci des spanac? :D Ca vad ca il pomenesti peste tot :))

Pui-de-dac spunea...

E o expresie. Nu mănânc spanac mai mult ca oricine, însă îmi place foarte mult cuvântul. Repetă după mine cu voce tare: Spanac! SPA-NAC! S-p-a-n-a-c! Aşa-i că e deosebit, nu?

Anonim spunea...

da, si iata ca pronuntand mi-au crescut si muschii:D SPAAAA - NAAC

Anonim spunea...

...totusi ar fi fost mai bine sa nu fie ALB... :D Bafta!

Anonim spunea...

Excelenta decizie, important e sa nu apara si paceea comentarii precum: Mai bine luam d-ala? Dar ala era mai bun! Dar de ce trebuia sa-l lom pe-asta? Ala pink parca arata mai bine...