vineri, 22 august 2008

Nelămurire


Băi fraţilor, am şi io o mare nelămurire, o curiozitate...

Am maşină. Nici prea-prea, nici foarte-foarte. Însă e a mea şi incerc să am grijă de ea, pentru că vreau să mă folosesc de ea cu placere, nu să o plimb prin service-uri.

Vin momente în viaţa unui şofer când trebuie sa facă o alegere. Ale naibii momente, sunt destul de dese. Şi alegerea e la prima vedere banală. 

Unde o pun? (la parcat mă refer) Ori că ajunge seara acasă, sau are un drum de facut în oraş, sau pur şi simplu opreşte să ia ţigari, maşina trebuie trasă pe dreapta. 

Teoretic.

Practic, unii n-o fac. N-o trag pe dreapta, adică. Opresc şi o lasă acolo, fie ploaie, fie vânt, fie mijlocul străzii sau intersecţiei (da, am vazut şi aşa ceva), fie curbă sau trecere de pietoni, linie de tramvai ori troleu, you name it, fără să le pese de ce-ar putea păţi, de amenzi (lol - ce glumă bună) şi fără să aibă un minim de respect faţa de ceilalţi conducători.

Şi cu cât e pusă mai aiurea, cu atât cresc şansele ca maşina să fie una meseriaşă. 
N-am vazut berline parcate în curbă, cât am văzut BMW-uri. Logic, ar trebui să fie invers, pentru că teoretic cu cât ai un junghi mai mare de maşină, cu atât mai mult de doare la bască de ea. Ce contează că i-o şterge troleul care n-are loc să treacă, cât e o oglindă de dacie? 5 lei? Mă rog, you get the point.

În concluzie, care-i explicaţia? Chiar e vorba de bani? Dacă te caci bancnote dimineaţa nu-ţi pasă ce faci cu maşina? E poate o chestie ce ţine de presupusul statut social, gen "o pun unde vrea muşchii mei, ca eu îs stapânu' & jupânu', campionul nr. 1"? Lene? Wtf…



Niciun comentariu: