joi, 21 august 2008

Vise lucide

Linişte vă rog, asta e pe bune.

Mi s-a întâmplat o singură dată, şi m-a marcat pe viaţă.

Ce sunt visele lucide? Pe scurt, sunt visele în care realizezi că visezi.
Din acel moment poti modela dupa propria voinţă lumea din jur. Senzorial, e o încântare. Vrei să zbori? N-ai decât. Să mergi undeva, să retrăieşti o amintire? Go ahead, it's all there!

Chestia asta mă face să mă gandesc la ce inseamna realitatea. Puzzling... Neah, n-oi fi eu primul care si-a pus problema asta. Şi nici n-am de gând să o dezvolt acum, promit într-un episod viitor.

Poftim niste linkuri:

http://en.wikipedia.org/wiki/Lucid_dream

http://www.lucidity.com/LucidDreamingFAQ2.html

Un comentariu:

Anonim spunea...

Asa cum am mai discutat, mi se pare o chestie, pe rand:
1.Extrem de misto (poti face orice..nu vei muri, nu vei pica examenu de fapt..)
2.Interesanta
3. Periculoasa, si anume pentru ca: Daca din greseala..crezi ca esti in vis..nu mai realizezi ce e real si ce nu..si faci o miscare gresita cu o saritura de pe bloc? Cred ca e posibil sa se intample daca aceste vise s-ar repeta foarte des...